Ia Tidak Selesema - Anda berada Toxsick!

Ia Tidak Selesema - Anda berada Toxsick!

Ia adalah kira-kira dua puluh tiga tahun yang lalu dan saya ingat berkata kepada seseorang yang suka diri saya juga berorientasikan kesihatan, yang saya telah menjumpai corak yang agak ganjil dalam saya, maka lima puluh tahun di planet-I sahaja jatuh sakit kira-kira setahun sekali dan ia adalah sentiasa sejuk berat. Kawan saya tersenyum dan memberitahu saya sesuatu yang saya tidak pernah dilupakan. Katanya, apabila sebuah badan yang pada dasarnya percubaan sihat untuk menangani toksin, semua sistem pergi berjaga-jaga mengiktiraf serangan dengan gejala yang kita katakan adalah "sejuk". Menarik point-satu sihat adalah lebih cepat sistem bertindak balas kepada toksin. Orang-orang yang mayatnya sudah di beban tidak perasan dos sedikit tambahan dari "racun".

Sebab itu "sejuk" biasa bukan apa yang kita diajar untuk percaya yang disebabkan oleh "kuman" yang menetapkan Pengemasan dalam badan dengan sistem imun yang rosak. Oleh kerana dunia toksik kita hidup dalam, lebih kerap daripada tidak, "sejuk" anda tidak akan menjadi serangan bakteria, tetapi sistem yang terjejas oleh apa-apa perkara yang mudah sebagai nafas kita udara. Kita menjadi toksik oleh terhidu cat artis, bau penyegar udara atau tilam / bantal baru kami tidur di atas, pendedahan kepada karbon monoksida atau log sintetik yang gemercik dalam perapian. Adalah sukar untuk membayangkan serangan tubuh manusia adalah di bawah- sepanjang hari, setiap hari.

Satu lagi laluan untuk toksin memasuki badan adalah melalui penyerapan biasanya melalui kulit (pewarna rambut, pengilat kuku, kosmetik) tetapi melalui mana-mana rongga badan di mana terdapat mukus membran-fikir mata atau hidung jatuh, ubat gigi, ubat kumur.

Toksin melalui suntikan adalah cara yang ketiga badan yang boleh menjadi beracun. Yang paling jelas, dan yang paling berbahaya adalah tembakan untuk mencegah penyakit. Walau bagaimanapun, akal akan mencadangkan bahawa farmaseutikal adalah bahan kimia yang hanya menambahkan beban badan toksin. Lebih seumur hidup kita mungkin disengat oleh lebah, digigit semut dan nyamuk, semua jumlah meninggalkan minit racun dalam badan.

Oh, dan jangan kita lupa toksik melalui pemakanan, apa-apa dimakan atau ditelan, termasuk mana-mana ubat melalui mulut. A dadah diambil untuk satu masalah mungkin berakhir menyebabkan kerosakan dalam dua atau tiga organ-organ badan yang lain, terutamanya hati, dan buah pinggang. Lebih meds mengikuti untuk menangani kesan-kesan sampingan.

Masa untuk Satu lagi Flu Shot?

Jadi mari kita bercakap tentang selesema dan laporan kami dihujani dengan setiap musim sejuk mengenai bahaya tidak mendapat ditembak selesema tahunan anda. Jika anda ingin melakukan kajian anda sendiri, lihat tanda-tanda keracunan di dalam Manual Merck (online) sakit kepala, sakit otot dan sakit, loya, muntah-muntah, demam. Bunyi biasa? Ini bermakna gejala anda mungkin tidak selesema anda mungkin TOXSICK itu!

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini media telah membawa kepada perhatian kami varieti baru dan luar biasa selesema flu- babi, selesema Asia / Selesema burung dan baru-baru gabungan ketiga-tiganya. Ancaman kepada kesihatan mudah boleh menakutkan kurang arif (tersalah maklumat) penduduk. Dan cerita kekurangan vaksin akan berlaku memandu penduduk yang berkenaan untuk beratur untuk satu lagi dos lagi ubat baru.

Di manakah ia berakhir? Yang benar adalah, badan boleh mengumpul banyak toksin selama ini tanpa anda merasakan kesan, kecuali mungkin umum keletihan sering tanda pertama isu penyakit / kesihatan akan berlaku. Banyak program detoksifikasi berjaya di masa lalu mungkin tidak dapat membantu dalam dunia moden toksin baru dan lebih kuat.

Jadi, anda mempunyai tanda-tanda yang perlu memberitahu anda, jika anda mendengar, bahawa sesuatu yang tidak kena dalam badan anda. Jika anda percaya anda berjuang kuman / jangkitan, sistem kepercayaan anda secara amnya akan membawa anda ke over-the-kaunter ubat atau antibiotik yang sentiasa berguna, menambah lebih banyak toksin kepada sistem sudah terlampau anda. Walau bagaimanapun jika tanda-tanda yang disebabkan oleh keracunan, apa sahaja ubat-ubatan anda memilih sama ada allopathic atau semula jadi, tidak akan berfungsi. Walaupun gejala mungkin reda, anda tidak lama lagi mungkin mendapati mereka mengulangi diri mereka kerana punca benar telah keracunan dan tidak pernah ditangani.

Keperluan untuk program atau sistem pembersihan selular yang mendalam tidak pernah menjadi begitu besar. Sisa-sisa toksik yang kekal di dalam badan sepanjang tempoh tahun adalah tanpa ragu-ragu punca banyak penyakit yang lebih seumur hidup kita harapkan. Harapan terbaik adalah di berdasarkan kuantum-perubatan tenaga baru kerana keupayaan untuk meneutralkan toksin yang paling berkuasa di peringkat molekul. Satu kelebihan yang penting adalah hakikat bahawa ubat tenaga bukan sahaja berkesan tetapi selamat.

Nasihat paling baik adalah untuk tidak menunggu sehingga simptom menjadi melemahkan. Penyelenggaraan pencegahan masuk akal yang baik untuk badan anda sebagaimana yang dilakukannya untuk kenderaan anda. Terpulang kepada kita untuk menjaga tab pada perkara-perkara kecil yang membolehkan kita tahu kita daripada sistematik. Jangan biarkan gejala anda menipu anda supaya mengambil ubat-ubatan yang tidak akan menyelesaikan masalah.

Ingat ia mungkin tidak selesema. Anda toxsick !. Jangan topeng gejala. De-tox! Homeopathics atau ubat-ubat herba adalah selamat. Kolon, hati dan buah pinggang membersihkan bantuan. Jus puasa mentah berfungsi, dan air yang banyak untuk mengepam toksin daripada sistem. Latihan memaksa toksin daripada sistem. Untuk tahap melampau ketoksikan moden, perubatan tenaga dapat memberikan jawapan.

Kes: Med Ketoksikan

"Saya telah disahkan menghidap penyakit darah tinggi oleh beberapa pakar-pakar perubatan, dan akhirnya, kerana takut, saya bersetuju untuk mencuba beberapa ubat (doktor saya menggunakan taktik menakutkan utama). Saya tidak di mana-mana ubat-ubatan sejak saya pergi program enam tahun Carol yang lalu. Selepas bermain bahagian babi guinea selama tiga bulan, tekanan darah saya turun ke tahap yang boleh diterima dan doktor saya amat gembira dengan keputusan. Walau bagaimanapun, saya telah mengalami banyak kesan sampingan yang adalah yang paling membimbangkan. Saya sangat penat dan saya bangun setiap hari berasa keadaan masih khayal. saya tidak dapat bangun dan beberapa kali saya rasa pening dan lightheaded. "Saya menghubungi Carol dan mendapati saya mempunyai ketoksikan utama dengan ubat-ubatan. Saya kini daripada ubat-ubatan, pembersihan dan semakin baik ... 90% kembali normal sudah ".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar