Tumbuh gigi Gejala - Dan Penyelesaian Terbaik Holistik

Tumbuh gigi Gejala - Dan Penyelesaian Terbaik Holistik

Tanda-tanda tumbuh gigi biasa boleh termasuk satu atau lebih daripada yang berikut: meleleh air liur, sakit gusi, dengan keinginan untuk mengunyah dan menelan pada sesuatu, pipi merah, sedikit demam, cepat marah, ruam dan kesakitan. Kanak-kanak mempunyai sistem imun yang kuat dan sihat seolah-olah tidak mempunyai masalah dengan fasa pertumbuhan ini.

Tetapi kanak-kanak yang mempunyai sistem imun yang lemah benar-benar boleh berjuang.

Satu penyelesaian yang sama untuk membantu kanak-kanak (dan seluruh ahli keluarga) melalui ini adalah untuk memberikan mereka ubat-ubatan yang mengandungi sama ada ubat tahan sakit atau alkohol. Walaupun ini boleh menyelesaikan kesakitan, ia tidak melakukan banyak yang baik untuk kesihatan secara keseluruhan anak anda.

Laluan alternatif adalah dengan menggunakan homeopati. Ini kerja-kerja dengan merangsang sistem imun.

Berunding dengan kaedah perubatan homeopati profesional adalah pilihan yang paling mudah bagi kebanyakan orang. Tetapi, anda boleh melakukan beberapa kaki bekerja sendiri, dan bersenam ubat homeopati yang paling sesuai untuk anak anda.

Salah satu ubat homeopati terbaik mana-mana fasa pertumbuhan adalah Calcarea Carbonica (Calc karbohidrat). Tetapi gejala anak anda perlu sepadan dengan ubat, untuk itu untuk bekerja.

Tanda-tanda biasa Calc karbohidrat termasuk:

masalah semasa fasa pertumbuhan, atau pertumbuhan perlahan (contohnya tumbuh gigi)
keinginan telur, terutama rebus
sembelit, tetapi tidak terjejas olehnya
peluh berbau masam
berpeluh terutamanya di garis rambut atau belakang kepala
mudah ketakutan (contohnya gelap, raksasa, haiwan, ketinggian)
biasanya berisi atau plumpish
menderita dalam kesejukan atau basah
Selain tanda-tanda tumbuh gigi, jika anda dapat menandingi dua lagi tanda-tanda kuat dalam senarai di atas, untuk anak anda, maka Calc karbohidrat mungkin membuat keseluruhan proses yang mudah dan sakit percuma.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar