Jadi, Anda Tanya, "Bagaimana saya boleh menghilangkan lelucon refleks saya?"

Jadi, Anda Tanya, "Bagaimana saya boleh menghilangkan lelucon refleks saya?"

Tercekik boleh dielakkan kadang-kadang oleh refleks lelucon semula jadi. Dalam beberapa kes, lebih-sensitiviti mungkin berlaku. Maklumat berikut boleh membantu masa depan anda bertanya, "bagaimana saya boleh menghilangkan refleks lelucon saya?"

Menyentuh lelangit lembut di belakang set tekak refleks lelucon. Ia boleh menimbulkan gangguan untuk mempunyai ini berlaku apabila ia tidak mahu.

Dalam banyak kes, refleks boleh ditindas dengan teknik tertentu. Beberapa memerlukan sedikit latihan, manakala yang lain boleh digunakan bila-bila masa.

1. Bagi sejumlah besar orang, bernafas melalui hidung adalah satu kaedah yang mudah untuk digunakan. Menggunakan semburan hidung selalunya boleh membantu dengan ini.

2. Penyelesaian lain adalah penggunaan semburan tekak kebas atau gel gigi digunakan untuk belakang tekak.

3. Gagging seolah-olah berlaku bagi ramai orang di waktu awal hari. Jika anda boleh, menangguhkan keadaan yang mungkin lelucon sampai kepada waktu kemudian.

4. Bagi banyak orang, tensing sehingga otot-otot perut boleh bekerja.

5. Relaksasi adalah kaedah yang lebih baik bagi sesetengah orang. Cuba kedua-dua pendekatan untuk mencari salah satu yang terbaik untuk anda.

6. Sedikit garam biasa pada lidah, walaupun suatu kaedah yang kadang-kadang membantu.

7. Cuba untuk menjaga dari makan selama mungkin sebelum aktiviti yang mungkin membuat anda lelucon, seperti pergi ke doktor gigi.

8. Ada masa dan amalan yang terlibat dengan salah satu teknik penindasan yang lebih berkesan. Untuk melakukan ini, dengan sengaja, namun beransur-ansur meningkatkan rangsangan ke bahagian belakang lidah.

Anda boleh melakukan ini dengan menggunakan jari atau berus gigi di kawasan yang sensitif. Adakah ini setiap hari, meningkatkan kawasan rangsangan setiap sedikit masa.

Hasil yang positif akan berlaku dalam sekitar sebulan.

Mengingati kaedah mudah boleh digambarkan sebagai penggunaan masa depan anda bertanya, "Bagaimana saya boleh menghilangkan refleks lelucon saya?"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar