Menyembuhkan Asli Untuk Fibromyalgia - merawat punca

Menyembuhkan Asli Untuk Fibromyalgia - merawat punca

Jika anda mengalami fibromyalgia maka anda akan tahu semua tentang kesakitan yang penyakit ini atau sindrom boleh menyebabkan. Bagi mereka yang tidak tahu, fibromyalgia adalah gangguan sakit otot dan puncanya masih tidak diketahui.

Yang teori bahawa saintis terkemuka banyak mendapati bahawa diet anda memainkan peranan yang besar dalam fibromyalgia, jika anda berfikir tentang hal itu tubuh manusia direka untuk berfungsi dan telah hidup selama beribu-ribu tahun pada diet benih, herba, air, daging, sayur-sayuran dan buah-buahan tetapi hari ini dalam kehidupan moden kita kini menyediakan gula, gula-gula, biskut, kerepek, coklat, kopi, minuman bergas, lemak & minyak, rokok, alkohol, cuka, ubat-ubatan farmaseutikal, bahan kimia, racun perosak, dan bahan pengawet (beban daripada mereka) sebagai bahan api untuk badan kita.

Dalam tempoh masa tubuh manusia akan hanya tidak berfungsi dengan baik dan ini adalah apabila kita mula melaporkan masalah seperti fibromyalgia.

Terdapat ubat-ubatan preskripsi banyak yang boleh didapati untuk fibromyalgia tetapi benar-benar dan benar-benar ini hanya merawat gejala fibromyalgia dan bukan punca, ini adalah di mana saya fikir penawar semula jadi yang boleh membuat lebih banyak perbezaan kepada pesakit kerana mereka boleh mula mengalkali yang badan selepas bertahun-tahun lebih pengasidan daripada lemak yang dinyatakan sebelum ini dan gula dan lain-lain ...

Menyelesaikan ketidakseimbangan ini badan dengan penawar semulajadi adalah cara yang baik untuk merasakan tenaga, kecergasan dan kesihatan yang sebenar bahawa kita semua bertujuan untuk pengalaman.

Terdapat banyak penawar semula jadi untuk fibromyalgia termasuk ...

* Borang Percuma Asid Amino *

Saintis telah mendapati bahawa pesakit fibromyalgia tidak dapat memproses protein betul, protein dipecahkan kepada asid amino yang digunakan oleh badan untuk membuat enzim yang seterusnya terlibat dalam pembaikan, pertumbuhan dan penyelenggaraan tisu badan dan membantu untuk menjaga keseimbangan paras gula darah yang berhemah untuk berfungsi dengan betul bagi sistem imun.

Asid amino mengikut pesakit fibromyalgia ramai yang nombor 1 penawar semula jadi tambahan untuk mengambil tetapi sila pastikan anda membeli percuma asid amino bentuk kerana ini tidak perlu dicerna oleh badan dan boleh digunakan serta-merta.

* MSN atau Methyl Sulfonyl Metana *

MSN adalah sumber semula jadi yang boleh didapati di dalam badan tetapi fibromyalgia penghidap yang mempunyai kekurangan yang berlaku sebatian sulfur semula jadi ini.

Ia boleh didapati dalam buah-buahan segar dan sayur-sayuran tetapi mudah dimusnahkan apabila memproses atau memasak untuk dimakan.

MSN membantu mengurangkan kesakitan dan berkesan untuk laporan anti-radang dan banyak semulajadi peningkatan dalam kesihatan apabila melengkapi dengan MSN.

MSN dan bebas asid amino bentuk direka untuk bekerja bersama-sama dengan satu sama lain supaya mereka yang paling bermanfaat kerana penawar semula jadi apabila diambil bersama-sama untuk pesakit fibromyalgia.

Dalam kajian baru-baru ini ia telah mendapati bahawa terdapat kekurangan vitamin D untuk orang dengan fibromyalgia, gejala ini termasuk tulang dan sakit otot dan kelemahan otot, jadi menambahkan dengan vitamin D boleh memberi peningkatan yang baik untuk kesihatan anda dengan menambah sumber-sumber semula jadi anda . Vitamin D yang terbaik untuk makanan tambahan pada orang dengan fibromyalgia adalah vitamin D3.

Anda lihat anda tidak perlu untuk hidup dengan kesakitan fibromyalgia dan terdapat pilihan apabila ia datang untuk mempunyai untuk mengambil ubat-ubatan preskripsi untuk sepanjang hidup anda, ada cahaya di hujung terowong bagi orang-orang dengan fibromyalgia dan banyak mempunyai mendapati ia dalam penawar semula jadi untuk sindrom ini.

Fibromyalgia telah wujud selama bertahun-tahun dan telah dikaji sejak 1800-an tetapi hanya baru-baru ini bahawa orang-orang telah mendapati bahawa penawar semula jadi untuk fibromyalgia merugikan dalam merawat punca penyakit. Beribu-ribu menyedari bahawa penawar semula jadi benar-benar memberi manfaat kepada mereka apabila ia datang untuk membuat peningkatan untuk kesihatan mereka.

Saya berharap bahawa ini telah digunakan untuk anda dalam pencarian anda untuk penawar semula jadi untuk fibromyalgia dan bahawa ia telah mungkin bagi kamu pilihan apabila ia datang kepada penawar selain dari ubat-ubatan preskripsi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar