Jangkitan pundi kencing Rawatan Utama Menyembuhkan - Apa Kerja dan apa yang tidak

Jangkitan pundi kencing Rawatan Utama Menyembuhkan - Apa Kerja dan apa yang tidak

Pundi kencing penawar rawatan jangkitan rumah telah menjadi satu topik popular sejak kebelakangan ini. Ramai orang yang cuba rawatan rumah yang bekerja dan ada yang mencari tempat orang-orang yang tidak berfungsi. Apakah yang telah anda cuba?

Apa Rawatan UTI Works?

Anda mungkin telah menyedari bahawa antibiotik tidak sentiasa berfungsi! Kira-kira 25% daripada pengguna antibiotik akan menjadi pesakit berulang. Ini adalah kira-kira 1 dalam setiap 4!

Antibiotik tidak selalunya jawapan untuk jangkitan pundi kencing kerana antibiotik membunuh semua bakteria. Oleh kerana saluran kencing anda adalah rumah kepada kedua-dua 'baik' dan bakteria 'buruk', kedua-dua jenis bakteria dibunuh. Malangnya, anda perlu bakteria 'baik' untuk menyokong pundi kencing yang sihat.

Jika anda mempunyai jangkitan berulang, anda kemungkinan besar telah mengalami ini kerana anda tidak mempunyai cukup bakteria 'baik'. Terdapat banyak cara untuk menyembuhkan jangkitan pundi kencing anda dan di sini adalah beberapa cara.

Jangkitan pundi kencing Rawatan Utama

A jangkitan saluran kencing rawatan di rumah adalah mudah kerana ia melibatkan 3 langkah. Anda perlu untuk meningkatkan kiraan bakteria anda 'baik', meningkatkan imuniti anda dan siram membunuh bakteria / E coli (buruk) yang menyebabkan kesakitan dan jangkitan. Berikut adalah beberapa cadangan untuk anda bermula dengan rawatan di rumah anda.

Meningkatkan bakteria anda 'baik' mengira dengan memakan yogurt. Terdapat yogurt khusus yang juga mempunyai bakteria yang lebih tinggi mengira yang juga akan memberi manfaat.

Anda juga boleh meningkatkan imuniti anda dengan menambah kira-kira 2500 mg vitamin C setiap hari. Anda juga boleh mengambil makanan tambahan zink untuk membantu penyerapan.

Akhir sekali, anda boleh melakukan pelbagai perkara untuk mula mengepam bakteria coli E. Satu perkara yang mudah adalah untuk minum 3 gelas jus kranberi tanpa gula setiap hari. Satu sebatian keajaiban dalam cranberry sebenarnya akan decling bakteria di dinding pundi kencing.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar