Remedy Sore Sejuk - Cara Cari Tepat?

Remedy Sore Sejuk - Cara Cari Tepat?

Apabila anda mengalami keadaan ini, juga dikenali sebagai Herpes Simplex 1, ia adalah penting untuk mencari ubat sakit sejuk yang sesuai. Beberapa pilihan yang anda akan perlu termasuk ubat-ubatan preskripsi, krim kaunter dan losyen, ubat-ubat herba dan rawatan rumah. Ada yang bekerja lebih baik daripada yang lain dan ada yang lebih mahal daripada yang lain. Pilihan akan menjadi terpulang kepada anda.

Untuk mengetahui perkara yang sebenar, jika anda mempunyai Herpes Simplex Jenis 1 (agama kudis sejuk), maka anda akan mempunyai untuk hidup, tidak kira berapa banyak yang anda belanjakan untuk rawatan. Ia amat mudah berjangkit dan boleh dipindahkan dari seorang ke seorang dengan mudah.

Anda mungkin telah terkena virus Herpes Simplex sebentar tadi tanpa mengetahui, kerana ia meletakkan aktif dalam sistem saraf. Kali pertama yang anda akan melihat bahawa anda mempunyai virus, adalah apabila wabak berlaku.

Tekanan adalah salah satu faktor utama. Faktor-faktor lain termasuk:

o Pendedahan kepada cahaya matahari dan haba yang melampau

o Cuaca yang sejuk dan kering

o Penyakit

o Tekanan psikologi

o Haid

o tekanan yang berkaitan Kerja

Mencari ubat sakit sejuk yang betul

Selepas ia maju, ia biasanya akan hilang dalam masa 7 hingga 20 hari. Anda boleh mempertimbangkan untuk menggunakan krim atau losyen seperti Lidocaine atau Zilactin. Kedua-dua ini akan membantu untuk melegakan beberapa gejala pada tahap tertentu.

Anda mungkin mendapati bahawa ubat antiviral boleh menyediakan anda dengan ubat sakit sejuk yang berkesan. Ramai penghidap telah mendapati bahawa ubat-ubatan ini boleh memendekkan tempoh jangkitan dan akan mengurangkan tahap kesakitan yang anda alami, terutama apabila engkau telah melakukan yang awal.

Jika anda mengambil langkah-langkah pencegahan yang baik anda mungkin mendapati bahawa anda juga boleh pergi tahun tanpa mengalami wabak lain.

Mencari ubat sakit sejuk di rumah

Terdapat pelbagai pilihan untuk memilih daripada ketika anda sedang mencari untuk merawat virus ini dengan kaedah semula jadi dan rawatan rumah. Idea terbaik adalah untuk mencari maklumat lanjut mengenai ini dan untuk mengambil tindakan. Apabila ia datang untuk rawatan rumah dan rawatan semula jadi, anda tidak akan tahu melainkan anda cuba mereka untuk diri sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar