Merawat Burns - Mengapa Anda Perlu Gunakan Homeopati

Merawat Burns - Mengapa Anda Perlu Gunakan Homeopati

Merawat luka terbakar pada tahap yang homeopati mungkin untuk mengelakkan komplikasi. Homeopati sebenarnya tidak melayan apa-apa syarat. Apa yang ia adalah untuk merangsang sistem imun anda supaya anda boleh merawat (dan menyembuhkan) anda. Tetapi rangkaian anda gejala, hanya berkaitan dengan membakar dalam kes ini, perlu sepadan gambar gejala yang sama dalam perubatan homeopati.

Ini boleh memerlukan bantuan pakar. Nasib baik, kebanyakan terbakar mempunyai gejala gambar yang sama, jadi pilihan ubat yang sesuai adalah agak mudah. Kebanyakan orang menderita dengan rasa pedih atau sakit pembakaran yang lebih baik apabila dimasukkan ke dalam air sejuk. Ubat homeopati Cantharis mempunyai hanya gambar itu. Jadi ia adalah ubat yang terbaik untuk merawat luka terbakar. Ia mungkin untuk membantu dalam kebanyakan terbakar.

Oleh kerana ia telah merangsang sistem imun anda, anda boleh mengharapkan untuk melihat:

kesakitan hilang
jangkitan dirawat atau dicegah
risiko parut dikurangkan atau dihapuskan
penyembuhan pesat
Setelah membuat keputusan mengenai perubatan, dua pertimbangan selanjutnya perlu diambil. Satu adalah potensi (atau kekuatan). Sebagai prescriber rumah, anda hanya akan mempunyai akses kepada potensi rendah. Jadi untuk apa-apa luka terbakar yang serius, anda perlu berjumpa dengan homeopati profesional, yang boleh menetapkan potensi yang tinggi.
Pertimbangan kedua adalah kekerapan dos. Ini adalah unik untuk anda, dan bukannya pada masa yang telah ditetapkan. Anda perlu melihat peningkatan gejala-gejala anda (biasanya kesakitan, dalam kes ini) selepas dos atau satu siri dos pada mulanya. Apabila ini kembali, maka anda semula dos.

Apabila merawat luka bakar, ia juga adalah idea yang ood untuk menggunakan aplikasi topikal Hypercal, campuran herba dicairkan. Ini akan menyokong perubatan dalaman.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar